Tłumaczenie maszynowe

Recenzje klientów mają dużą moc, by przekonać ludzi do zakupu – a efektywne ich wykorzystanie może znacznie zwiększyć sprzedaż.

Dlaczego więc kupujący przeglądają recenzje przed zakupem?

Ponieważ ludzie nie lubią marnować pieniędzy na złe produkty lub usługi! Chcą czegoś, co działa, spełnia swoje obietnice, spełnia ich potrzeby i pragnienia.

Klienci często kupują w oparciu o emocje, uzasadniając swoje zakupy logiką wyboru. Recenzje zapewniają tę logikę.

Nauka stojąca za recenzjami

57% klientów twierdzi, że recenzje są niezwykle lub bardzo ważne jak chodzi o ich decyzję o zakupie. Jeśli nie wyświetlasz żadnych recenzji w optymalnych momentach lejka sprzedaży, Twoi klienci nie mają nic co uzasadniałoby ich decyzję o zakupie. Mogą się zawahać i sprawdzić konkurenta lub czekać.

Dziewięciu na dziesięciu konsumentów twierdzi, że recenzja online jest tak samo ważna jak osobista rekomendacja. Dlaczego to ma znaczenie? Mówi o tym, jak bardzo ludzie ufają opiniom klientów. Jeśli twój krewny lub bliski przyjaciel coś poleci, ufasz mu. Dlatego 90% konsumentów czyta recenzje klientów z takim samym zaufaniem.

Klienci wydają o 31% więcej w firmach, które mają „doskonałe” recenzje. Większe zaufanie oznacza większą sprzedaż. To takie proste.

Firmy zwiększyły sprzedaż drogich produktów o 380%, gdy obok ich produktów umieszczono recenzje klientów. Podobnie umieszczenie referencji na stronach sprzedaży zwiększyło konwersje o 34%. Twoje pozycje o wysokiej wartości są często największymi producentami pieniędzy, więc każdy wzrost konwersji może prowadzić do większych zysków.

Recenzje klientów to ważna sprawa – więc zdobądź ich dużo i korzystaj z nich.

Anatomia recenzji klienta

Najlepsze recenzje są szczegółowe. Ogólne, takie jak „usługa była świetna” lub „kochamy to!” nie zaszkodzą, ale niekoniecznie przekonają osobę do zakupu.

W przypadku recenzji znacznie lepiej jest porównać życie przed i po zakupie produktu lub usługi. Jaki mieli problem i jak pomogliście go rozwiązać? Inne dobre recenzje mogą mówić o złych doświadczeniach w innych firmach oraz o tym, jak Twoja była inna.

Oprócz treści recenzji, warto również podać imię i nazwisko recenzenta, miasto lub okolicę oraz nazwę firmy, jeśli dotyczy. Zdjęcia i filmy są jeszcze lepsze. Dzięki identyfikacji informacji i zdjęć recenzje są bardziej wiarygodne. Zarówno Google, jak i Yelp zabraniają anonimowych recenzji, Ty też powinieneś.

Sześć sposobów na zwiększenie sprzedaży dzięki opiniom klientów

Zdobywanie dobrych recenzji to jedno, ale ważne jest również to, jak i gdzie je wykorzystujesz. Oto sześć sposobów wykorzystania opinii klientów do zwiększenia przychodów i konwersji:

1. Wyróżnij recenzje na stronach produktów

W przypadku sklepów internetowych strony produktów stronami sprzedaży. Tam właśnie kierują się klienci, rozważając zakup Twoich przedmiotów.

opinie klientów na stronach produktów Dr Scholls
Zdjęcie © https://www.drscholls.com/

Chociaż wspaniale jest mieć oddzielną stronę z wieloma referencjami, powinieneś także wybrać wybrane recenzje klientów, które są istotne dla określonych produktów, i umieścić je bezpośrednio na tych stronach.

2. Wykorzystuj recenzje w e-mailach po porzuconych koszykach

Jeśli wcześniej nie przeglądałeś wiadomości e-mail porzuconych koszyków, teraz jest czas, aby zacząć.

88% wszystkich zamówień online jest porzucanych . Oznacza to, że ponad dwie trzecie osób, które przechodzą przez proces sprzedaży, nie wykonuje ostatniego kroku, czyli wysyłania pieniędzy .

Dobra wiadomość jest taka, że istnieje 63% szansy na odzyskanie zamówienia – w przypadku wiadomości e-mail porzuconych koszyka .

Aby zwiększyć skuteczność wiadomości e-mail porzucających koszyk, dodaj do nich niektóre z najpotężniejszych recenzji klientów. Możesz nawet zamieścić link do strony z większą ich liczbą.

Możesz wysyłać e-maile o porzuceniu koszyka za pomocą rozszerzenia Follow-Ups .

3. Wyróżnione recenzje zawierające zdjęcia klientów

W zależności od produktu, niektóre recenzje mogą zawierać zdjęcia. Jak wspomniano wcześniej, referencje wraz ze zdjęciami mają większą siłę przekonywania, ponieważ są bardziej godne zaufania i wiarygodne. A jeśli możesz zebrać filmy, będą one jeszcze bardziej przekonujące.

recenzje produktów dla zwierząt ze zdjęciami psów
Zdjęcie © https://www.scratchpetfood.com.au/

WooCommerce oferuje rozszerzenie o nazwie Product Reviews Pro, które to wszystko umożliwia. Możesz zbierać recenzje tekstowe, zdjęcia i filmy bezpośrednio w swojej witrynie, korzystając z dostosowywanego formularza pop-up.

4. Używaj fragmentów rozszerzonych do wyświetlania recenzji klientów

Fragment rozszerzony jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania online, poza zwykłymi informacjami. Widziałeś to w przypadku innych firm, gdzie ich liczba gwiazdek pojawia się w wynikach wyszukiwania. Ty też możesz to mieć, a rozszerzenie Product Reviews Pro umożliwia to.

5. Wdrażaj inteligentne wyskakujące okienka, aby zbierać recenzje

Zanim będziesz mógł wyświetlać swoje recenzje, musisz je zebrać, a ten proces musi być jak najprostszy, ponieważ ludzie są zajęci. Najłatwiejszym sposobem na zrobienie tego online jest wyskakujący formularz recenzji, ponieważ może się to zdarzyć bezpośrednio na stronie.

Możesz użyć rozszerzenia Follow-Ups, aby wysyłać e-maile z prośbą o recenzje. W przypadku sprzedaży osobistej możesz po prostu zapytać o to właśnie tam. Możesz również przeprowadzić telefon z obsługą klienta do klientów, którzy kupili produkty o wyższej wartości i poprosić ich o pozostawienie recenzji.

6. Stosuj inteligentną segmentację klientów

Zwracaj uwagę na swoje recenzje, nawet w witrynach innych firm, takich jak Yelp. Jeśli ktoś napisze coś, co jest szczególnie przydatne, weź to i zmień przeznaczenie.

Na przykład opinia może zawierać wzmiankę o określonej grupie demograficznej, na którą chcesz kierować reklamy. Może wspomnieć o konkretnym problemie, o którym chciałeś się zgłosić w ramach marketingu. Może wspomnieć o pewnym produkcie lub usłudze.

Umieść te recenzje bezpośrednio na określonej stronie internetowej lub zasobie marketingowym związanym z tym tematem. Umieść je w e-mailach. Umieść je na stronach sprzedażowych. Umieść je na pisemnych materiałach marketingowych. Umieść je na stronie produktu wymienionej w recenzji. Uwzględnij je w ukierunkowanych postach społecznościowych.

Krótko mówiąc, nie traktuj wszystkich recenzji tak samo. Jeśli wykorzystasz wyjątkową moc, którą zapewnia każdy z nich, zwiększysz sprzedaż.

Tłumaczenie maszynowe, źródło: WooCommerce Blog

Podobne