Tłumaczenie maszynowe

Wcześniej znana jako Tweet Old Post, bezpłatna wtyczka Revive Old Posts firmy Revive.Social to doskonałe narzędzie, które pomoże Ci zmaksymalizować wartość starszych treści na blogu, dając tym dawno zapomnianym postom nowe życie i przekształcając je w całość nowe źródło ruchu w Twojej witrynie.

W tym przewodniku pokażemy, jak łatwo jest skonfigurować, skonfigurować i używać wtyczki do automatycznego publikowania treści na Facebooku i Twitterze. Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez cały proces, a nawet omówimy korzyści płynące z aktualizacji wtyczki do wersji premium, która obecnie kosztuje od 79 do 299 USD, w zależności od zakupionej licencji.

Zanim to jednak zrobimy, szybko omówmy, dlaczego narzędzia takie jak Revive Old Post są tak dobrym pomysłem.

Po co kłopotać się udostępnianiem starych treści?

Wielokrotnie słyszymy, jak media społecznościowe mogą zmienić reguły gry w zwiększaniu ruchu na naszych stronach internetowych. Po samych wyszukiwarkach media społecznościowe są największym źródłem ruchu dla większości stron internetowych.

Aby jednak skutecznie z niego korzystać, często potrzebujesz regularnego strumienia świeżych treści.

Może publikujesz nowy post w poniedziałek, udostępniasz go kilka razy w ciągu tygodnia, a do piątku o tym poście w dużej mierze zapomina się, oszczędzając na każdym ruchu, jaki możesz uzyskać z Google. Powtarzasz cały proces w następny poniedziałek i tak dalej, aż masz ogromne zaległości w postach, których już nie używasz do generowania ruchu, mimo że prawdopodobnie spędziłeś godziny na ich tworzeniu.

Revive Old Posts zmienia to wszystko. Jak zobaczysz w poniższym instruktażu, po prostu zainstaluj wtyczkę, podłącz ją do swoich kont w mediach społecznościowych, a następnie pozwól jej zrobić swoje, przeglądając starsze treści i udostępniając je w regularnych odstępach czasu.

Oczywiście działa to znacznie lepiej w przypadku wiecznie zielonych treści niż materiałów wrażliwych na czas, ale twórcy tego poręcznego narzędzia również o tym pomyśleli, dając możliwość pominięcia niektórych typów treści na podstawie tagów lub kategorii.

Kiedy skończysz, te posty, które wcześniej nie robiły dla Ciebie zbyt wiele, powrócą do życia i ponownie zaczną przyciągać ruch do Twojej witryny.

Oto jak to działa:

1. Zainstaluj Revive Old Posts

Instalowanie Revive Old Posts wykorzystuje ten sam łatwy proces, który należy wykonać, aby zainstalować wszystkie typy wtyczek.

Możesz pobrać go bezpośrednio z katalogu wtyczek WordPress, a następnie przesłać za pośrednictwem FTP lub pulpitu wtyczek WordPress, albo przejść do Wtyczki – Dodaj nowe z menu pulpitu i wyszukać „Przywróć stare posty”.

Jeśli wybierzesz tę opcję, wtyczka, której używamy dzisiaj, powinna być pierwszym wynikiem wyszukiwania z ponad 40 000 aktywnych instalacji.

ożywić stare posty zainstalować wtyczkęPo prostu kliknij zainstaluj i aktywuj i gotowe.

2. Połącz swoje konta w mediach społecznościowych

Po zainstalowaniu bezpłatna wersja Revive Old Posts umożliwia udostępnianie starszych treści za pośrednictwem Facebooka i Twittera.

Istnieje opcja udostępniania w innych sieciach społecznościowych, takich jak Pinterest i Linkedin, możesz to zrobić, aktualizując do wersji pro, którą omówimy bardziej szczegółowo w dalszej części tego przewodnika.

Na razie podłączmy Twoje konta na Facebooku i Twitterze.

Aby to zrobić, najpierw znajdź kartę Wznów stare posty w menu głównym i wybierz pulpit nawigacyjny. Spowoduje to wyświetlenie menu głównego służącego do łączenia serwisów społecznościowych z kontem.

Łączenie z Facebookiem

Kliknij ikonę Facebooka i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby połączyć się ze swoim kontem na Facebooku, wprowadzając swoje dane logowania. Gdy to zrobisz, zostanie wyświetlona lista wszystkich stron na Facebooku, których jesteś właścicielem, administratorem lub redaktorem.

Wybierz stronę, na którą chcesz publikować, zezwól wtyczce na publikowanie treści na tej stronie i gotowe.

Następnie po prostu zrób to samo dla Twittera. Kliknij przycisk, dodaj swoje poświadczenia i połącz je ze sobą.

3. Edytuj ustawienia udostępniania

Po podłączeniu serwisów społecznościowych przejdź do zakładki Ustawienia ogólne, aby skonfigurować sposób, w jaki wtyczka będzie udostępniać stare treści.

Twoje opcje obejmują:

Minimalny odstęp między udziałami

Jak długo po udostępnieniu starego posta wtyczka ma czekać, zanim udostępni kolejny? Jak widać na powyższym obrazku, zaplanowaliśmy udostępnianie starego posta co 10 godzin, ale jeśli wolisz, możesz wybrać znacznie krótszy lub dłuższy okres.

Minimalny wiek pocztowy

Co właściwie liczy się jako stary post? Zdecydowaliśmy, że wtyczka powinna udostępniać tylko posty, które mają co najmniej 30 dni, chociaż ponownie możesz to zmienić na to, co działa dla Ciebie.

Maksymalny wiek postu

Czy Twój blog sięga kilka lat wstecz? Czy niektóre z tych najwcześniejszych postów mogą być tak stare, że informacje są nieaktualne i nie mają już znaczenia? Jeśli tak, możesz skorzystać z tej opcji, aby powiedzieć Revive Old Posts, aby nie udostępniało postów starszych niż powiedzmy 1000 dni (prawie 3 lata), aby mieć pewność, że udostępniasz tylko odpowiednie treści.

Liczba postów

To określa, ile postów wtyczka udostępni na każdym koncie za każdym razem, gdy udostępni. Jeśli nas o to zapytasz, wystarczy jeden raz, chociaż możesz mieć uzasadniony powód, aby udostępnić 2,3 lub 4 posty na udostępnienie.

Udostępniaj więcej niż raz

Pozostaw tę opcję zaznaczoną, jeśli chcesz ożywić stare posty, aby dalej udostępniać zawartość w pętli. Innymi słowy, po udostępnieniu przez wtyczkę każdego dostępnego posta, po prostu wróci do początku i zacznie od nowa.

Jeśli wolisz udostępniać każdy post tylko raz, odznacz to pole.

4. Skonfiguruj taksonomie

skonfiguruj taksonomie przywróć starą wtyczkę postówChociaż jest to funkcja opcjonalna, opcja taksonomii na stronie Ustawienia ogólne może okazać się bardzo przydatna, jeśli istnieją pewne posty, których nie chcesz udostępniać.

Załóżmy na przykład, że kiedyś napisałeś kilka aktualnych postów dotyczących ważnego wydarzenia, które miało miejsce kilka lat temu i użyłeś określonego tagu lub kategorii WordPress we wszystkich tych postach. Po latach stwierdzasz, że te posty nie oferują już niczego wartościowego Twoim obecnym odbiorcom, więc chcesz je pominąć.

Ta opcja pozwoli Ci to zrobić, wybierając ten tag lub kategorię z menu rozwijanego i klikając opcję wyklucz.

Alternatywnie może się zdarzyć, że chcesz ponownie opublikować zawartość tylko z niektórych tagów. W takim przypadku po prostu wybierz je z menu, aby upewnić się, że udostępniane są tylko te posty.

5. Zakończ konfigurowanie ustawień

Po zapoznaniu się z taksonomiami jest jeszcze kilka ustawień, którym należy się przyjrzeć:

Śledzenie Google Analytics

Ta funkcja dodaje tagi zapytań UTM do adresów URL postów, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak dobrze Revive Old Posts działa dla Ciebie, śledząc ruch uzyskiwany z udostępnionych postów.

Natychmiastowe udostępnianie

Pozostaw tę opcję zaznaczoną, a gdy przejdziesz do opublikowania nowego posta, będziesz mógł od razu zdecydować, czy Revive Old Posts będzie udostępniać go na kontach w mediach społecznościowych. Domyślnie ta opcja nie jest zaznaczona, ale zawsze możesz zaznaczyć opcję Włącz domyślnie natychmiastowe udostępnianie , aby Twoje posty były automatycznie publikowane bez konieczności wybierania czegokolwiek.

6. Skonfiguruj formaty wiadomości

Następnie kliknij kartę Format posta, aby zmienić wygląd postów po opublikowaniu na kontach w mediach społecznościowych.

Jest to niezwykle przydatne, aby ułatwić udostępnianie treści WordPress na Twitterze, a jednocześnie zapewnić, że nadal będą dobrze wyglądać po opublikowaniu na stronie na Facebooku.

Osobiście wprowadziliśmy tutaj bardzo niewiele zmian. W przypadku Facebooka zmieniliśmy pierwszą opcję oznaczoną Udostępnij zawartość z „Tytuł posta” na „Tytuł i treść posta”. W przeciwnym razie stwierdziliśmy, że większość ustawień domyślnych w górnej połowie strony formatu posta działała dobrze w przypadku naszych treści.

W dolnej połowie tego wieku znajdziesz opcję wyboru, czy chcesz używać skracacza adresów URL, a nawet tego, którego skracacza użyć.

Revive Old Posts oferuje tutaj kilka opcji, w tym popularne skracacze, takie jak Bit.Ly i Ow.ly, a także Google Firebase, Is.Gd, rebrand.ly i wp_short_url.

Następnie wtyczka nadal się sprawdza, mimo że jest to jedna z najlepszych wtyczek WordPress do udostępniania w mediach społecznościowych , ponieważ ma dedykowaną opcję dodawania hashtagów do treści.

Wypełnij je, jeśli chcesz, naciśnij Zapisz i możesz rozpocząć udostępnianie.

7. Zacznij udostępniać

Na koniec jedyne, co pozostaje do zrobienia, to kliknięcie zielonego przycisku „Rozpocznij udostępnianie” po prawej stronie strony.

Po kliknięciu tego przycisku zauważysz kilka zmian.

Po pierwsze, kolejka udostępniania, która była wcześniej pusta, zawiera teraz pełną listę wszystkich postów, które mają zostać wysłane na Twoje konta.

Po drugie, zauważysz, że po prawej stronie strony pojawi się nowe okno, które informuje, ile czasu pozostało, zanim Revive Old Post wyśle nowy post na Twoje konto.

Na koniec będziesz mógł sprawdzić tag „Dzienniki udostępniania”, aby zobaczyć historię wszystkich postów, które zostały już wysłane do twoich portali społecznościowych.

I to naprawdę jest to.

Wykonaj te siedem prostych kroków, a będziesz gotowy do maksymalizacji wartości swoich starych postów na blogu, wykorzystując je do kierowania ruchu do Twojej witryny, tak aby mogły cieszyć się nimi zupełnie nowa publiczność.

Ale czekaj, czy nie powiedzieliśmy, że była wersja Pro?

Z pewnością tak było, więc przyjrzyjmy się, co nas czeka, jeśli zdecydujesz się na aktualizację.

Przywróć funkcje Old Posts Pro

Dla większości użytkowników bezpłatna wersja Revive Old Posts powinna być więcej niż wystarczająca, ale z pewnością aktualizacja ma pewne zalety.

Jeśli tak, zapłacisz 75 USD rocznie za osobistą licencję do użytku w jednej witrynie, 150 USD rocznie za licencję biznesową obejmującą trzy witryny lub 299 USD rocznie za nieograniczoną liczbę witryn.

Wszystkie trzy licencje premium umożliwiają podłączenie do 50 kont mediów społecznościowych i zapewniają następujące korzyści:

Udostępnij w większej liczbie społeczności

Oprócz Facebooka i Twittera możesz także udostępniać treści na Linkedin, Tumblr, Instagram, Pinterest i Google Moja Firma .

Niestandardowe typy postów

Oprócz postów na blogu możesz udostępniać inne typy WordPress, w tym produkty WooCommerce i pliki multimedialne.

Udostępnij jako posty graficzne

Posty w mediach społecznościowych z obrazami generują znacznie więcej kliknięć niż te bez nich. Ta opcja umożliwia udostępnianie treści jako obrazu w celu zwiększenia ruchu.

Niestandardowe UTMS

Monitoruj skuteczność swoich cyfrowych kampanii marketingowych za pomocą niestandardowych modułów UTMS (Urchin Tracking Modules) .

Niestandardowe planowanie

Dostępne tylko na kontach biznesowych i marketingowych, pozwala to ustawić inny harmonogram postów dla każdego konta mediów społecznościowych. Na przykład możesz na Twitterze wychodzić na swoje konto na Twitterze co godzinę, ale udostępniać tylko jeden post na Facebooku co około pięć godzin.

Przywróć stare posty – łatwy sposób na zwiększenie wartości treści swojego bloga

Jeśli przeczytałeś tak daleko, bez wątpienia zgodzisz się z nami, że zwiększenie ruchu w Twojej witrynie dzięki Revive Old Posts nie może być prostsze.

Od razu po wyjęciu z pudełka cała wtyczka jest skonfigurowana do wysyłania tych dawno zapomnianych postów z powrotem w świat w ich formacie, który można najczęściej udostępniać i retweetować.

A jeśli nie jesteś zadowolony z domyślnych ustawień? Możesz zmienić prawie wszystko, od wyglądu postów do wyświetlanych hashtagów, a nawet używanego skracacza adresów URL.

Oczywiście udostępnianie starych treści nie jest równoznaczne z kontynuowaniem pracy nad dodawaniem nowych treści do witryny. Nie tylko ogromnie pomaga w strategii optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek, ale także udowadnia, że Twoja marka jest na bieżąco i dobrze poinformowana o najnowszych wiadomościach lub osiągnięciach w Twojej branży.

Jednak nie ma powodu, dla którego ta nowa zawartość nie mogłaby nadal przyciągać ruchu do Twojej witryny długo po jej opublikowaniu, a ta nieoceniona bezpłatna wtyczka pomoże Ci to zrobić z łatwością.

Pobierz Revive Old Post Free » | Wersja Pro »

Tłumaczenie maszynowe, źródło: WPLift

Podobne