Tłumaczenie maszynowe

Dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń klientom to skuteczny sposób na zwiększenie zaangażowania i konwersji. Chociaż istnieje wiele narzędzi, których można użyć do tworzenia ukierunkowanych kampanii, usprawnianie i automatyzacja marketingu w WordPress może być wyzwaniem.

I tu wkracza Growmatik . To kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji marketingu i personalizacji w WordPress i WooCommerce eliminuje potrzebę stosowania dziesiątek narzędzi innych firm. Możesz go użyć do łatwego ujednolicenia wszystkich działań marketingowych i zarządzania nimi z jednego pulpitu nawigacyjnego.

W tym poście przedstawimy Ci Growmatik i wyjaśnimy unikalne cechy i zalety używania go jako rozwiązania do automatyzacji marketingu dla WordPress. Następnie wyjaśnimy, jak możesz zacząć. Wskakujmy!

Przegląd Growmatik

Growmatik to rozwiązanie do automatyzacji marketingu i personalizacji, którego możesz użyć do usprawnienia wszystkich działań marketingowych w witrynie WordPress:

Witryna Growmatik.

Growmatik jest produktem Artbees , zespołu o ugruntowanej pozycji stojącego za popularnym motywem Jupiter X WordPress, który jest jednym z 10 najlepszych motywów WordPress na świecie i ma ponad 135 000 użytkowników na całym świecie.

Na skrzyżowaniu automatyzacji, marketingu i personalizacji Growmatik prezentuje innowacyjną, unikalną platformę. Pozwala tworzyć bardzo precyzyjne i ukierunkowane kampanie i treści, a następnie włączać je na autopilota.

Growmatik wykorzystuje typy, zachowania i zainteresowania użytkowników, aby spersonalizować Twoje wiadomości we wszystkich punktach kontaktu. Obejmuje to kampanie e-mailowe , wyskakujące okienka i zawartość witryny.

Korzyści z używania Growmatik do automatyzacji marketingu w WordPress

Używanie Growmatik do personalizacji i automatyzacji marketingu WordPress ma wiele zalet. Przyjrzyjmy się niektórym z największych.

Jeden łatwy w użyciu pulpit nawigacyjny

Growmatik to jedyne narzędzie marketingowe, które pozwala zautomatyzować działania marketingowe w trzech kluczowych kanałach (zawartość strony, wyskakujące okienka i e-mail) z poziomu jednego pulpitu. Nie będziesz musiał zajmować się żonglowaniem różnymi narzędziami rozproszonymi w podzielonych środowiskach.

W przeciwieństwie do innych wtyczek do automatyzacji marketingu, które opierają się na tradycyjnym zapleczu WordPress, Growmatik zapewnia niezależny i przyjazny dla użytkownika interfejs.

Bardzo specyficzne sposoby personalizacji i automatyzacji marketingu

Jest wiele sposobów wykorzystania Growmatik, aby wzmocnić swoje inicjatywy marketingowe. Aby wyróżnić niektóre z największych, Growmatik umożliwia:

  • Odkryj ścieżki swojego sklepu i łatwo segmentuj użytkowników na podstawie ponad 50 atrybutów i wzorców zachowań.
  • Określ, które działania marketingowe generują największą sprzedaż i dowiedz się więcej o swoich klientach.
  • Twórz i wyświetlaj wysoce ukierunkowane treści marketingowe, w tym wiadomości e-mail, wyskakujące okienka i spersonalizowaną zawartość witryny.
  • Wykorzystaj określone warunki segmentu do automatyzacji marketingu, w tym treści geolokalizacyjne, typ urządzenia, datę i godzinę i inne.

Większość narzędzi do personalizacji i automatyzacji skupia się tylko na jednym kanale. Growmatik pozwala łączyć i optymalizować wiele, aby stworzyć bezproblemowe centrum marketingowe.

Niedrogie, bogate w funkcje plany cenowe

Growmatik oferuje elastyczny model cenowy, który pozwala „ płacić w miarę rozwoju ”:

Model cenowy Growmatik.

Ułatwia to znalezienie planu, który spełnia określone potrzeby i budżet Twojej firmy. Dzięki hojnemu (i faktycznie użytecznemu) bezpłatnemu planowi Growmatik możesz wysłać 10000 e-maili, zarządzać 2000 subskrybentami i spersonalizować swoją witrynę internetową, aby uzyskać 10000 odwiedzin każdego miesiąca.

Ponadto, w przeciwieństwie do innych wtyczek do automatyzacji marketingu dla WordPress i WooCommerce, wszystkie funkcje Growmatik są zawarte w każdym planie.

Kluczowe cechy Growmatik

Aby lepiej zrozumieć zalety Growmatik, przyjrzyjmy się bliżej niektórym kluczowym funkcjom.

Automatyzacja

Jak wspomnieliśmy, Growmatik umożliwia automatyzację wszystkich działań marketingowych z jednego dashboardu. Na stronie Automatyzacja możesz utworzyć działanie marketingowe do zautomatyzowania w dwóch prostych krokach:

Możliwość tworzenia reguł automatyzacji marketingu z Growmatik.

Możesz również skomponować działanie bez użycia żadnego kodu. Skutkuje to bezproblemową realizacją i umożliwia planowanie działań bez żadnych opóźnień.

Strona podróży klienta

Strona Customer Journey ułatwia szybkie odkrywanie i rozumienie ścieżek.

Strona „Customer Journey” z panelu Growmatik.

Możesz wyświetlić wszystkie swoje działania naraz i szybko sprawdzić, które z nich generują największą sprzedaż. Zapewnia prosty sposób identyfikacji najbardziej lojalnych klientów i działań napędzających rozwój.

Strona osób

Na stronie Osoby możesz wykorzystać rozbudowane kryteria filtrowania do tworzenia segmentów na podstawie zachowań i zainteresowań odbiorców.

Strona „Osoby” na pulpicie nawigacyjnym Growmatik.

Obejmuje to pięć kategorii segmentów (dane osobowe, zachowania zakupowe, źródła odesłań oraz aktywność w witrynie internetowej i e-mailach), a także ponad 50 atrybutów i wzorców zachowań.

Narzędzie do personalizacji strony internetowej

To narzędzie umożliwia personalizację witryny WordPress pod kątem każdego unikalnego segmentu. Możesz wyświetlać odwiedzającym inną wersję na podstawie miejsca, w którym się znajdują na ścieżce klienta, a także wzorców zachowań i preferencji.

Narzędzie do personalizacji stron internetowych Growmatik.

Narzędzie jest całkowicie wizualne z funkcją przeciągania i upuszczania. Nie będziesz musiał zajmować się kodowaniem, tak jak w przypadku personalizacji, takich jak Optimizely czy Google Optimize.

Email Builder i Sender

Wbudowana usługa dostarczania poczty e-mail Growmatik eliminuje potrzebę płacenia za usługi e-mail innych firm:

Narzędzie do tworzenia i wysyłania wiadomości e-mail Growmatik.

Intuicyjna funkcja e-mail zawiera kreator przeciągnij i upuść, a także gotowe szablony. Możesz go użyć do szybkiego tworzenia i wysyłania oszałamiających, spersonalizowanych i idealnie zsynchronizowanych wiadomości e-mail do swoich segmentów.

Kreator wyskakujących okienek

Podobnie jak Email Builder, Growmatik jest również wyposażony w potężny kreator wyskakujących okienek:

Narzędzie do tworzenia wyskakujących okienek w Growmatik.

Jest idealny do prezentowania wysoce spersonalizowanych formularzy w Twojej witrynie. Możesz użyć kreatora wizualnego, aby utworzyć własny lub wybrać z biblioteki szablonów.

Raporty atrybucji i Analytics

W przeciwieństwie do większości wtyczek marketingowych, Growmatik nie wykorzystuje Google Analytics do generowania analiz. Wykorzystuje natywną funkcję do zbierania danych z plików cookie przeglądarki i bazy danych WordPress. Skutkuje to dogłębną analizą i przydatnymi do działania informacjami, które ułatwiają podejmowanie decyzji marketingowych.

Jeśli jesteś gotowy, aby zacząć korzystać z Growmatik, możesz założyć konto w ich witrynie internetowej lub pobrać bezpłatną wtyczkę WordPress .

Wniosek

W dzisiejszym środowisku cyfrowym śledzenie, zarządzanie i personalizowanie doświadczeń klientów w trakcie ich podróży może być skomplikowane. Na szczęście Growmatik to ułatwia.

Jak omówiliśmy w tym poście, Growmatik oferuje unikalne, kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji marketingu w WordPress. Możesz go użyć do personalizacji doświadczeń klientów na każdym etapie ich podróży, ostatecznie zwiększając zaangażowanie i wzrost.

Tłumaczenie maszynowe, źródło: WP Mayor

Podobne