Autonami jest potężnym CRMem dla WooCommerce

Pamiętasz, jak ostatnio, kiedy dzieliłem się 4 specjalnymi ofertami, wspomniałem o WooFunnels (ludzie stojący za Autonami). Następnie, w kolejnym poście na temat automatyzacji, opowiedziałem Ci o Autonami. Dzisiaj chcę Ci pokazać, jak połączyć automatyzacje w Autonami, aby stworzyć kilka fajnych funkcji – bez pisania kodu!

Żeby było jasne, Autonami nie jest jedynym CRM-em dla WordPressa. Istnieje również FluentCRM i Groundhogg – o obu z nich mówiłam ci wcześniej. A jeśli chodzi o CRMy niezwiązane z WordPressem, sprawdź Bento!

Ale to może być jedyny, który jest specyficzny dla WooCommerce.

Przejdźmy więc do potężnego rozwiązania no-code związanego z opiniami i referencjami.

Doskonałe rozwiązanie bez kodu

Oto, co zbudujemy. A kiedy mówię „zbudujemy”, naprawdę mam na myśli to, co zamierzamy „połączyć” To jest część mocy Autonami.

To, co widzisz w tym przepływie, to użytkownik, który dokonuje zakupu. W tym przykładzie zrobiłem krótkie opóźnienie, ale Ty prawdopodobnie czekałbyś inaczej, w zależności od tego, jaki to był produkt (co możesz zrobić).

Po upływie tego czasu system wysyła do użytkownika e-mail z prośbą o przekazanie nam informacji zwrotnej. To jest link do formularza, który użytkownik odwiedza.

Następnie wypełnia formularz Ninja Form, który ma opcje dla opinii (tylko jedna opcja to „zachwycony”). Jeśli użytkownik zaznaczy „zachwycony”, uruchamiamy drugą automatyzację, która najpierw dodaje tag do użytkownika o nazwie „zachwycony”, a następnie wysyła follow-up email z prośbą o referencje / wycenę.

Super, prawda?

Nie uwierzysz jakie to jest proste. Poważnie. Oto jest.

Po pierwsze, spójrzmy na ekran Autonami > Automatyzacje. Zobaczysz, że utworzyłem dwie automatyzacje(oprócz tych, o których pisałem wcześniej), które pojawiają się na górze listy aktywnych automatyzacji.

Zobaczysz, że pierwsza z nich, „Follow Up Feedback Request” jest uruchamiana przez zamówienie. Druga, „Request Testimonial / Quote”, jest wyzwalana przez przesłanie formularza (formularza opinii).

Zbudujmy te automatyzacje

Tworzenie automatyzacji opinii

Najpierw zbudujmy prośbę o opinię. Każda automatyzacja Autonami jest oparta na wyzwalaczu. W tym przypadku uruchamiamy ją na podstawie zdarzenia zakupu dokonanego przez klienta. Wybierzemy więc „Utworzone zamówienie”

Następnie zapyta nas, czy chcemy akcję bezpośrednią czy warunkową. Ja wybrałem akcję warunkową.

Zrobiłem to, aby ograniczyć ten przepływ tylko do zamówień, których koszt jest większy niż $0. Nie chcę, aby to było uruchamiane dla ludzi, którym rozdaję rzeczy.

Następnie, jeśli koszt jest większy niż $0, chcę, aby warunkową akcją było „wyślij email”, który mogę łatwo wybrać.

I to już prawie wszystko. Musimy jeszcze tylko napisać maila i wstawić link do strony, na której znajduje się formularz zwrotny. To właśnie w tym formularzu (na dole po prawej stronie) mogę również dodać opóźnienie.

Zauważyłeś, że adres URL ma jakieś parametry? To po to, bym mógł wstępnie wypełnić formularz, jeśli chcę, informacjami, które dostałem z samego zamówienia (jak imię i nazwisko klienta oraz jego email).

Kiedy zrobisz to tak, jak ja to zrobiłem, wygląda to tak.

Użycie formularza do uruchomienia automatyzacji wysyłania opinii

Tutaj sprawy stają się naprawdę ekscytujące. Ze względu na sposób, w jaki Autonami jest zbudowane, jedną z dynamik wyzwalających jest każde wypełnienie formularza. Oznacza to, że możesz sprawić, by Autonami słuchało dowolnego z kilku wspieranych przez nie konstruktorów formularzy.

W tym przykładzie używam Ninja Forms. W tym przykładzie używam Ninja Forms, a Autonami będzie nasłuchiwało formularza opinii, który widzieliśmy powyżej.

Ale robię to warunkowo – co również widziałeś powyżej. W tym przypadku, warunkowa akcja jest wtedy, gdy osoba nie tylko wypełni formularz, ale także wybierze konkretną wartość, której szukam. W tym przypadku jest to to, że są zachwyceni.

Kiedy otrzymam tę wartość, dodaję tag do tego klienta.

Oznaczam klienta jako „zachwycony” A potem wysyłam do niego maila z prośbą o wycenę.

Kiedy wysyłam tego maila, mogę odesłać ich do innego formularza.

Albo, jeśli pamiętasz, uwielbiam Testimonial.to. Mówiłam Ci już o nich wcześniej, bo to najlepszy sposób na zbieranie referencji.

Mogę wysłać ich na stronę (na mojej stronie lub poza nią), gdzie mogę zebrać referencje tekstowe lub wideo, w dowolny sposób.

Czy zauważyłeś?

Nie napisałem ani jednej linijki kodu. Co sprawia, że jest to najlepszy rodzaj platformy bez kodu dla Twojego sklepu eCommerce. Dlatego właśnie polecam Autonami.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z WooCommerce, nie tylko polecam platformę Nexcess i ich pakiety Managed WooCommerce Hosting, ale zawsze jestem dostępny na czacie na Clarity.

Podobne