|

Role i Reguły B2B Review: Ceny oparte na rolach dla WooCommerce

Jeśli masz sklep WooCommerce z różnymi typami klientów (takimi jak klienci detaliczni i hurtowi), ważne jest, aby mieć sposób na ustawienie różnych cen w zależności od roli każdego klienta – nazywa się to ustalaniem cen w oparciu o role. Jednakże, domyślnie WooCommerce nie oferuje możliwości ustawienia cen opartych na rolach – cena produktu jest zawsze…

|

Najpopularniejsze produkty do sprzedaży online

Tłumaczenie maszynowe Jeśli zaczynasz w eCommerce, pamiętaj, aby wybrać odpowiednią niszę , co oznacza zidentyfikowanie docelowych odbiorców i ustalenie, jakie produkty są skłonni kupić. Tworząc w ten sposób własne terytorium, łatwiej będzie Ci zbudować markę wyróżniającą się na tle konkurencji. Przemyśl dokładnie swoje pasje. Czy możesz dotrzeć do innych osób o tych samych zainteresowaniach? Chcesz…

Co najlepiej sprzedawać w sklepie internetowym
|

Jak zrobić sklep z nadrukami na żądanie na WordPress i WooCommerce

Tłumaczenie maszynowe Czy chcesz stworzyć sklep z drukowaniem na żądanie w WordPress? Możesz użyć sklepu z nadrukiem na żądanie jako nowego pomysłu na biznes online lub użyć go do sprzedaży t-shirtów i innych gadżetów, aby wesprzeć już istniejącą markę. W tym artykule pokażemy, jak zrobić sklep z nadrukami na żądanie w WordPress, abyś mógł prowadzić…

sklep z nadrukami
|

Jetpack wprowadza na rynek narzędzia e-mail marketingu z integracją Creative Mail, e-maile ze sklepu wyzwalane przez WooCommerce już wkrótce

Tłumaczenie maszynowe Jetpack uruchamia nowy zestaw narzędzi do marketingu e-mailowego we współpracy z marką Constant Contact Endurance International Group. W zeszłym tygodniu wersja 8.9 wtyczki wprowadziła nowy formularz rejestracji biuletynu w swoim bloku Form, oparty na integracji z wtyczką Creative Mail, którą ostatnio uruchomił Constant Contact jako rozwiązanie dostosowane specjalnie do WordPress i WooCommerce. W…