Tłumaczenie maszynowe
Czy chcesz stworzyć sklep z drukowaniem na żądanie w WordPress?
Możesz użyć sklepu z nadrukiem na żądanie jako nowego pomysłu na biznes online lub użyć go do sprzedaży t-shirtów i innych gadżetów, aby wesprzeć już istniejącą markę.
W tym artykule pokażemy, jak zrobić sklep z nadrukami na żądanie w WordPress, abyś mógł prowadzić sklep internetowy bez zajmowania się magazynem lub wysyłką.
Co to jest druk na żądanie i dlaczego z niego korzystać?
Druk na żądanie to metoda produkcji, w której projekt jest drukowany na produkcie dopiero po zamówieniu go przez klienta. Jest to bardzo podobne do dropshippingu, z wyjątkiem tego, że produkty są wykonane na zamówienie dla Ciebie.
Może być używany do odzieży, toreb, artykułów gospodarstwa domowego i nie tylko.
Drukowanie na żądanie nie jest tak opłacalne jak metody produkcji masowej, ale ma duże zalety dla małych firm i nadal może być bardzo opłacalne.
Dzięki drukowaniu na żądanie nic nie płacisz, dopóki klient nie zapłaci, co znacznie ułatwia małym firmom rozpoczęcie pracy.
Nie ma potrzeby kupowania zapasów magazynowych z góry ani posiadania dużego miejsca do przechowywania towaru. Ponadto możesz łatwo eksperymentować z różnymi projektami, aby zobaczyć, który jest najpopularniejszy.
Istnieje kilka różnych firm zajmujących się drukowaniem na żądanie. W tym samouczku będziemy używać Printful . Jest dobrze ugruntowany i łatwo integruje się z witryną WordPress za pośrednictwem WooCommerce .
Oprócz nadruków Printful oferuje również hafty na niektórych produktach, takich jak czapki z daszkiem i plecaki.
Możesz go użyć do łatwej sprzedaży niestandardowych towarów markowych, takich jak t-shirty, bluzy z kapturem, szorty, czapki, plecaki, bransoletki, etui na telefony, breloki do kluczy, kubki do kawy, koce i ponad 249 produktów.
Utworzenie konta w Printful w celu sprzedaży produktów
Najpierw musisz założyć bezpłatne konto w Printful. Po prostu przejdź do witryny Printful i kliknij przycisk „Rozpocznij sprzedaż”:
Następnie wprowadź swoje imię i nazwisko, adres e-mail i hasło. Musisz również zaznaczyć pole, aby wyrazić zgodę na warunki Printful:
Printful zada kilka pytań dotyczących tego, jak planujesz korzystać z ich usług. Gdy odpowiesz na te pytania, zobaczysz pulpit nawigacyjny Printful.
Otrzymasz również wiadomość e-mail z linkiem, który musisz kliknąć, aby potwierdzić swój adres e-mail.
Możesz od razu skonfigurować swoje produkty. Po prostu przejdź do „Szablony produktów”, a następnie kliknij przycisk „Nowy szablon”.
Tutaj zobaczysz szeroką gamę różnych szablonów. Po prostu kliknij produkt, którego chcesz użyć. Stworzymy podstawową koszulkę:
Jeśli masz już projekt swojego produktu, przeciągnij go tutaj, aby go przesłać. Na przykład możesz użyć logo swojej firmy lub sloganu firmy. Oto przykład koszulki z logo OptinMonster:
Zamierzamy dodać tekst i kliparty z Printful, aby stworzyć nasz produkt. W generatorze makiet możesz zmienić rozmiar i kolor tekstu oraz łatwo przeciągnąć go, aby zmienić jego rozmiar lub położenie.
Zakładki u góry ekranu pozwalają w stosownych przypadkach dodawać projekty do innych obszarów produktu. Gdy będziesz zadowolony ze swojego projektu, kliknij przycisk „Kontynuuj”:
Teraz nadszedł czas, aby nadać szablonowi tytuł i zapisać go. Łatwo jest wrócić i zmienić to, jeśli chcesz wprowadzić zmiany w przyszłości. Możesz go znaleźć, przechodząc ponownie do zakładki „Szablony produktów”:
Śmiało stwórz tyle produktów, ile chcesz.
Musisz także skonfigurować metodę rozliczeń dla Printful. Twoi klienci zapłacą za produkt w Twoim sklepie internetowym , a Printful obciąży Cię kosztami wysyłki. W kolejnym kroku pokażemy Ci, jak skonfigurować Twój sklep internetowy.
Na razie skonfigurujmy rozliczenia drukowane. Po prostu przejdź do Rozliczenia »Metody płatności w Drukuj, a następnie kliknij przycisk„ Dodaj nową metodę płatności ”:
Następnie musisz podać dane swojej karty kredytowej lub konta PayPal. Nie martw się, nie zostaniesz obciążony kosztami, chyba że zamówisz koszulkę ze swojego konta.
Podłączanie Printful do Twojej witryny WordPress
Następnym krokiem jest połączenie konta Printful z witryną WordPress . Musisz mieć zainstalowaną i aktywowaną wtyczkę WooCommerce na swojej stronie.
Jeśli nie masz jeszcze sklepu internetowego, nie martw się. Mamy przewodnik krok po kroku, jak uruchomić swój sklep internetowy .
Będziesz potrzebować nazwy domeny i hostingu internetowego dla swojego sklepu. Domena to nazwa Twojej witryny, a hosting to miejsce, w którym przechowywane są pliki Twojej witryny.
Po skonfigurowaniu sklepu internetowego możesz połączyć go z kontem Printful.
Aby połączyć Printful ze swoim sklepem internetowym, musisz włączyć funkcję Legacy REST API w WooCommerce. W obszarze administracyjnym WordPress przejdź do strony WooCommerce »Ustawienia :
Następnie kliknij Advanced »Legacy API . W tym miejscu wystarczy kliknąć pole „Włącz starszą wersję REST API”, a następnie kliknąć przycisk „Zapisz zmiany”:
Następnym krokiem jest instalacja i aktywacja wtyczki Printful Integration for WooCommerce . Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress .
Po aktywacji przejdź do zakładki Drukuj w panelu administracyjnym WordPress. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Połącz”:
Zostaniesz poproszony przez WooCommerce o zatwierdzenie połączenia. Po prostu kliknij przycisk „Zatwierdź”, aby kontynuować, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby połączyć się i potwierdzić konto.
Gdy to zrobisz, zobaczysz komunikat informujący o synchronizacji danych produktu. Po około minucie Twój sklep WooCommerce zostanie połączony.
Aby umieścić swoje produkty w sklepie, musisz wrócić do swojego konta Printful. Następnie przejdź do karty Szablony produktów na pulpicie nawigacyjnym Printful.
Następnie zaznacz pole wyboru nad produktem, który chcesz dodać do swojego sklepu i kliknij przycisk „Dodaj do sklepu”.
Uwaga: nie możesz jednocześnie dodać dwóch lub więcej produktów do swojego sklepu. Musisz przejść przez proces zatwierdzania dla każdego produktu.
Teraz po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami Printful. Będziesz mógł wybrać kolory i rozmiary, wyświetlić makiety oraz nadać produktowi nazwę i opis.
Ostatnim krokiem jest ustalenie ceny. Printful automatycznie zasugeruje ceny. Są one oznaczone od ceny pobieranej przez Printful, abyś mógł zarobić na każdym produkcie:
Po ustaleniu cen wystarczy kliknąć przycisk „Prześlij do sklepu”, aby wysłać produkt do swojego sklepu WooCommerce. Będzie teraz dostępny w Twojej witrynie:
Powtórz ten proces dla każdego produktu, który chcesz dodać do swojego sklepu.
Będziesz wtedy mógł przeglądać i edytować swoje produkty Printful na swoim panelu administracyjnym WordPress, przechodząc do Produkty »Wszystkie produkty :
W Printful możesz stworzyć dowolną liczbę produktów. Nie musisz nic płacić, dopóki nie otrzymasz zamówienia. Printful zajmie się całą produkcją i wysyłką za Ciebie.
Oto nasz gotowy sklep internetowy z szeroką gamą produktów Printful:
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak zrobić sklep z nadrukami na żądanie w WordPress. Możesz być także zainteresowany naszymi artykułami na temat najlepszych wtyczek WooCommerce i najlepszych usług e-mail marketingu, które pomogą Ci zdobyć więcej subskrybentów i sprzedaży.
Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .
Tłumaczenie maszynowe, źródło: WP Beginner