Tłumaczenie maszynowe

Badanie słów kluczowych jest o wiele trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Znalezienie popularnych słów kluczowych to dopiero początek. Musisz także być w stanie wykryć, które słowa kluczowe Twój blog może realistycznie piąć się do góry i dla jakich fraz Twoi konkurenci są podatni na ich przeskoczenie.

Jeśli chcesz, aby Twój blog rozwijał się organicznie , musisz zagrać w grę Search Engine Optimization (SEO) . Im lepiej rozumiesz SEO, tym większe prawdopodobieństwo, że znajdziesz większą publiczność.

W tym artykule pokażę Ci mój pięciostopniowy proces identyfikowania słów kluczowych, które warto stosować. Weźmy się za to!

Krok 1: Zbadaj potencjalne słowa kluczowe za pomocą Ubersuggest

Istnieje wiele narzędzi, których możesz użyć do badania słów kluczowych. Jeśli chodzi o dane, moim ulubionym wyborem jest Planer słów kluczowych Google . Jednak Planer słów kluczowych nie jest jedyną dobrą opcją.

Obecnie stałem się wielkim fanem narzędzia Ubersuggest Neila Patela Jest to przyjazna dla użytkownikowi usługa badania słów kluczowych, z której można korzystać bezpłatnie ( z pewnymi ograniczeniami ) i umożliwia przeglądanie propozycji słów kluczowych przy użyciu wielu kategorii.

Na przykład, jeśli wyszukasz hasło „paella” (które uwielbiam), Ubersuggest zwraca ponad 500 propozycji słów kluczowych:

Ubersuggest propozycje słów kluczowych.

Jak widać, propozycje słów kluczowych są podzielone na SUGESTIE, POWIĄZANE, PYTANIA, PRZYGOTOWANIA I PORÓWNANIA . Zwykle słowa kluczowe z długim ogonem są najłatwiejsze do zagospodarowania dla nowszych blogów, ponieważ jest mniejsza konkurencja. Jeśli zajrzysz do zakładek PYTANIA, PRZYGOTOWANIA i PORÓWNANIA , znajdziesz wiele przydatnych opcji z długim ogonem:

Pomysły na porównanie słów kluczowych.

Co ważniejsze, Ubersuggest zawiera niektóre z najbardziej wiarygodnych wyników trudności w tej dziedzinie, o których będziemy mówić za minutę.

Na razie chcę, abyś z wszystkimi potencjalnymi propozycjami słów kluczowych zrobił co następuje:

  1. Wyszukaj warianty z długim ogonem za pomocą filtrów, o których wspomniałem powyżej ( PYTANIA, PREPOZYCJE i PORÓWNANIA) .
  2. Zrób listę odpowiednich sugestii z liczbą wyszukiwań wynoszącą dziesięć lub więcej.
  3. Oddziel propozycje słów kluczowych według największej liczby wyszukiwań (liczby w setkach).

Na tym etapie możesz utworzyć dwie listy potencjalnych słów kluczowych. Jedna lista będzie zawierać opcje z dużą liczbą wyszukiwań, a druga zajmie się resztą.

Aby uzyskać najlepsze wyniki, powinieneś skupić się na liście opcji z przyzwoitą liczbą wyszukiwań, a pozostałe używać jako drugorzędnych słów kluczowych w całej treści. Jednak wciąż mamy dużo do zrobienia, co prowadzi nas do oceny trudności.

Krok 2: Analiza wyników trudności słów kluczowych

Większość narzędzi do badania słów kluczowych zawiera tak zwane oceny trudności dla każdej podanej przez nie sugestii (chyba że nie mają wystarczających danych). W skrócie, ten wynik to liczba od jednego do dziesięciu, która mówi, jak trudno jest uzyskać pozycję w rankingu dla tego konkretnego słowa kluczowego.

W przypadku nowego bloga idealny wynik trudności powinien wynosić od 0 do 20. Ten zakres oznacza, że określone słowo kluczowe może być bardzo łatwe do wypozycjonowania. Jednak słowa kluczowe z tymi punktami mają zwykle bardzo małą liczbę wyszukiwań (stąd niski poziom konkurencji):

Słowa kluczowe z niskimi wynikami wyszukiwania.

Ponieważ w tym zakresie możesz nie znaleźć wielu propozycji słów kluczowych, które warto wykorzystać, musisz mierzyć wyżej. Dla mnie szczęśliwy średni poziom trudności mieści się w przedziale 20-50.

Ten zakres wskazuje, że określone słowo kluczowe generuje ruch i że istnieje konkurencja, ale nie jest tak duża, że nie można ich pokonać. Z drugiej strony, wyniki wyższe niż 50 są niezwykle trudne do wypozycjonowania w przypadku nowej witryny, która nie ma wypracowanego autorytetu.

Teraz, gdy już wiesz, jak działają oceny trudności, skróćmy listę słów kluczowych, które utworzyłeś w kroku pierwszym. Śmiało usuń wszystkie frazy z wynikami trudności powyżej 50.

Aby ułatwić sobie życie, proponuję zebrać wszystkie te informacje w arkuszu kalkulacyjnym. Będziemy dodawać więcej danych, więc zorganizowane podejście ułatwi Ci życie.

Krok 3: Zobacz, co robią Twoi konkurenci

Prawdziwym wyzwaniem, jeśli chodzi o ranking słów kluczowych, jest wykonywanie lepszej pracy niż konkurencja. Aby to zrobić, musisz przeprowadzić pewne badania.

Oznacza to zbieranie słów kluczowych, które do tej pory stworzyłeś, jeden po drugim, przeprowadzanie wyszukiwania w Google i analizowanie wyników. Na przykład załóżmy, że chcesz kierować reklamy na słowo kluczowe „jambalaya vs paella” (przepraszam, jeśli to sprawi, że poczujesz się głodny). Oto najlepsze wyniki:

Jambalaya vs Paella w wynikach wyszukiwania Google.

Większość najlepszych wyników to proste zestawienia różnic między oboma przepisami. Jednak gdy je otworzysz, oto zestawienie tych trzech najlepszych wyników:

  1. Prosty post na blogu z przepisem i niewielkim lub zerowym formatowaniem (co jest wielkim nie-nie).
  2. Mamy wątek na forum zawierający kilkadziesiąt odpowiedzi.
  3. Pełnowymiarowy post zawierający podtytuły, listy, pełne instrukcje dotyczące przepisów, a nawet wideo.

Ze wszystkich tych wyników tylko trzeci byłby trudny do „pobicia”, ponieważ jest bardzo wszechstronny. Aby to zrobić, musiałbyś napisać dokładniejszy artykuł z lepszym formatowaniem , obrazami i użyciem słów kluczowych.

Te szybkie badania pokazują, że łatwo byłoby wypozycjonować hasło wyszukiwania „jambalaya vs paella”. Zdobycie pierwszego miejsca wymagałoby więcej wysiłku, ale jest to słowo kluczowe, które może zapewnić łatwą wygraną.

Te badania powinny również dać ci wgląd w rodzaj treści do napisania dla każdego słowa kluczowego. Śmiało dodaj te informacje do swojej listy obok każdego wyszukiwanego hasła, aby wiedzieć, jakie pomysły można wykorzystać.

Krok 4: Wyszukaj powiązane słowa kluczowe, których możesz użyć

Jest jeszcze jeden samorodek informacji, które możemy pobrać z wyników wyszukiwania Google, jeśli chodzi o potencjalne słowa kluczowe. Jeśli poszukasz dowolnego hasła, które Cię interesuje, i przewiniesz na sam dół wyników, zobaczysz to:

Wyszukiwanie podobnych wyszukiwań w Google.

Większość narzędzi do badania słów kluczowych poda powiązane informacje o wyszukiwanych hasłach. Jednak wyniki wyszukiwania Google filtrują te dane do najbardziej odpowiednich terminów.

Lubię brać te powiązane słowa kluczowe i określać, których mogę użyć w treści, o której chcę pisać. W tym przykładzie najlepiej byłoby napisać dokładny samouczek dotyczący gotowania jambalayi i paelli oraz różnic między oboma przepisami (punkty bonusowe, jeśli uwzględnisz również ich historie).

Mając to na uwadze, możemy wyrzucić dwa powiązane wyszukiwane hasła, które widzisz powyżej:

  1. Jambalaya vs Gumbo
  2. Przepis Gumbo

Te dwie rzeczy nie są istotne dla naszej wyimaginowanej publiczności, więc włączenie ich nie jest konieczne. Teraz weź pozostałe słowa kluczowe i dodaj je do arkusza kalkulacyjnego. Oto, jak powinien wyglądać pojedynczy wpis na Twojej liście:

Przykład arkusza z badaniem słów kluczowych.

To właśnie tam są wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby rozpocząć tworzenie kalendarza treści, który jest ukierunkowany na słowa kluczowe z największą szansą na zwiększenie ruchu w krótkim okresie.

To, w jakiej kolejności zajmiesz się tymi treściami, zależy od Ciebie. Polecam zacząć od słów kluczowych, które mają dobry wynik trudności i współczynnik wyszukiwania.

Wniosek

Badanie słów kluczowych wykracza daleko poza możliwość wyszukiwania popularnych wyszukiwanych haseł. Musisz być w stanie określić, które możliwości są warte wykorzystania, jakie warunki mogą zapewnić najlepsze krótkoterminowe zwroty i jak pokonać konkurencję, jeśli chodzi o zawartość.

Nie będę kłamać, to dużo pracy. Jeśli jednak odkładasz kilka godzin co miesiąc lub dwa, możesz zaplanować kalendarz treści, który przyniesie Ci najlepsze możliwe wyniki. Oto jak zacząć:

  1. Zbadaj potencjalne słowa kluczowe za pomocą Ubersuggest.
  2. Analizuj wyniki trudności słów kluczowych.
  3. Zobacz, co robią twoi konkurenci.
  4. Wyszukaj powiązane słowa kluczowe, których możesz użyć.

Tłumaczenie maszynowe, źródło: Leavingworkbehind

Podobne