Tłumaczenie maszynowe
Jeśli chcesz rozwinąć swój internetowy sklep WooCommerce i wejść do świata Google, musisz zacząć eksportować swoje produkty WooCommerce do Google Merchant Center .
WP All Export pomaga to zrobić, upraszczając proces, używając funkcji przeciągnij i upuść. Ta wtyczka jest pełna funkcji! Zobaczmy, jak możesz wyeksportować plik danych produktów i zaplanować jego aktualizację w celu zapewnienia świeżych informacji dla Google Merchant Center.
Tworzenie nowego eksportu WooCommerce do Google Merchant Center
Tworzenie nowego eksportu jest łatwe, jeśli zastosujesz się do tych szczegółowych instrukcji. Najpierw przejdź do All Export na pasku bocznym, kliknij Nowy eksport i wybierz, czy chcesz wyeksportować określony typ posta, czy WP_Query Wyniki. Ponieważ w tym przykładzie eksportujemy produkty WooCommerce, pamiętaj, aby wybrać je z menu rozwijanego.
Wtyczka poinformuje Cię, ile produktów zostanie wyeksportowanych. Jeśli nie chcesz dodać żadnego filtrowania, przejdź do następnego kroku.
Przewiń w dół do sekcji Typ eksportu, z menu rozwijanego wybierz „Kanał” i „Plik danych Google Merchant Center”.
Podstawowe informacje o produkcie
Jak widzieliśmy w naszych poprzednich artykułach na temat WP All Import, wtyczka korzysta z prostego systemu przeciągania i upuszczania. WP All Export działa w podobny sposób, aby ułatwić eksport danych WordPress i WooCommerce .
Wszystko, co musisz zrobić, to zmapować informacje o produkcie za pomocą wartości WooCommerce lub przeciągnąć je z prawej strony ekranu do odpowiednich pól.
W sekcji „Tytuł pozycji” wybierz „Dane niestandardowe”. Spowoduje to otwarcie pola, dzięki czemu możesz wybrać atrybut z prawej strony ekranu i przeciągnąć i upuścić. WP All Export pozwala na wiele atrybutów. W tym przypadku umieszczę atrybut {Title}.
Dostępność i cena
W sekcji „Dostępność i cena” możesz zdecydować się na użycie ceny produktu lub wybrać cenę niestandardową z dostępnych atrybutów. Wtyczka umożliwia również dostosowanie ceny eksportu do Google Merchant Center. To samo dotyczy ceny sprzedaży i dostępności.
W sekcji „Opcje zaawansowane” ustaw walutę, datę dostępności i datę obowiązywania obniżonej ceny.
Mapowanie kategorii produktów na kategorie Google
Przechodząc do kategorii produktów. WP All Export ma tutaj kilka świetnych funkcji. Ponieważ eksportujemy nasze produkty WooCommerce do Google, musimy użyć kategorii Google, aby zostały zaakceptowane na jej platformie.
Aby to zrobić, WP All Export wyświetla kategorie WooCommerce po lewej stronie, a wszystko, co musisz zrobić, to przejrzeć kategorie Google po prawej stronie, znaleźć pasującą i wybrać ją. To naprawdę takie proste!
Aby uprościć sprawę, WP All Export umożliwia również wpisywanie i wyszukiwanie żądanej kategorii.
Wspaniałą rzeczą jest to, że po zmapowaniu kategorii na kategorię nadrzędną w hierarchii wszystkie kategorie podrzędne są automatycznie przypisywane do tej samej zamapowanej kategorii nadrzędnej. Oszczędza to mnóstwo czasu, szczególnie w przypadku długich list produktów.
Unikalne identyfikatory
Dzięki unikalnym identyfikatorom Google klasyfikuje Twoje produkty, poprawia działanie reklam i ułatwia klientom znajdowanie poszukiwanych produktów. Zmapuj swój GTIN (globalny numer jednostki handlowej), MPN (numer części producenta) i pola marki, przeciągając je i upuszczając z prawej strony.
Jeśli nie masz numeru MPN ani GTIN, po prostu włącz opcję „Ustaw na fałsz, jeśli produkt nie ma numeru GTIN lub MPN”.
Szczegółowe atrybuty produktów i grupowanie produktów
W następnej sekcji mapujemy identyfikator grupy produktów dla produktów zmiennych. Jeśli chodzi o produkty zmienne, każdy wariant jest eksportowany jako oddzielny produkt. Dlatego, aby Google je pogrupowało, wszystkie muszą mieć ten sam identyfikator grupy.
Kolejną dobrą rzeczą w WP All Export jest to, że może automatycznie ustawić dla Ciebie identyfikatory grup. Następnie ustaw kolor, rozmiar i płeć swoich produktów, jeśli to konieczne, za pomocą wartości atrybutów WooCommerce. Możesz też przeciągnąć i upuścić atrybut wartości niestandardowej.
W sekcji „Opcje zaawansowane” w razie potrzeby zmapuj typ rozmiaru i system rozmiarów, grupę wiekową, materiał i wzór. Oczywiście możesz pominąć te, które nie są istotne dla Twoich typów produktów. WP All Export może również automatycznie znaleźć te wartości z atrybutów WooCommerce.
Wysyłka
Teraz musimy skonfigurować jedną z najważniejszych części każdego sklepu internetowego – wysyłkę. Zmapuj cenę wysyłki i dostosuj ją, jeśli to konieczne. Użyj wartości WooCommerce, aby zdefiniować długość, szerokość i wysokość swoich produktów i zdecydować, czy chcesz wyeksportować wagę przesyłki i etykietę wysyłkową.
Zaawansowane atrybuty
Jeśli sprzedajesz paczki, które zawierają identyczne produkty zgrupowane razem i sprzedawane jako jeden przedmiot, np. 3 pary skarpet, musisz zmapować wartość opakowania zbiorczego – w tym przypadku 3.
Jeśli Twoje produkty nie są produktami dla dorosłych, wybierz fałsz.
Następnie możesz rozpocząć ustawianie adresu URL przekierowania AdWords i kampanii produktowych, tworząc etykiety niestandardowe. Jest to przydatne, gdy wskazuje się, że produkty są sezonowe, przecenione, wyprzedażowe lub są bestsellerami.
Jeśli sprzedajesz produkty wymagające ceny jednostkowej, możesz je skonfigurować w następnej sekcji. Jest to przydatne przy sprzedaży produktów na wagę, na przykład 2 dolary za każde 200 gramów.
WP All Export pozwala również ustawić datę ważności, klasę energetyczną i identyfikator promocji. Podobnie jak w przypadku większości tych opcji, jeśli ich nie potrzebujesz, po prostu przejdź od razu do następnej sekcji.
Eksportuj ustawienia i uruchom eksport
Aby zapewnić aktualność Google Merchant Center, możesz ustawić wtyczkę WP All Export, aby automatycznie eksportowała dane produktów WooCommerce zgodnie z harmonogramem.
Możesz ustawić dni i godzinę, aby to zrobić, a wtyczka uruchomi się automatycznie.
Teraz musisz tylko rozpocząć eksport!
Tworzenie nowego pliku produktowego w zakupach Google
Po wyeksportowaniu kanału wtyczka wyświetli instrukcje dotyczące konfiguracji kanału produktów WooCommerce w Google Merchant Center wraz z adresem URL pliku.
Przejdź do Google Merchant Center , wybierz „Utwórz nowy plik danych”> „Zaplanowane pobieranie” i nazwij swój plik danych.
Wklej adres URL pliku podany przez wtyczkę WP All Export i pobierz i przetwórz kanał.
Google Merchant Center powiadomi Cię wtedy o zakończeniu przetwarzania pliku danych. I gotowe – udało Ci się wyeksportować plik danych produktów do Google Merchant Center!
Wniosek
WP All Export znakomicie pomaga właścicielom sklepów dowolnej niszy w eksportowaniu produktów WooCommerce do Google Merchant Center. Wtyczka zawiera wiele opcji i funkcji, takich jak planowanie.
WP All Export to skuteczne narzędzie dla każdego produktu WooCommerce.
Tłumaczenie maszynowe, źródło: WP Mayor